2012. június 23., szombat

22.rész - A sors, az sors.

Dobpergést kérek.... éééééss.... VISSZATÉRTEM :D Juhú, lehet pezsgőt bontani, mert végre rá tudtam venni magam arra, hogy 22:48-tól írjak egy 22.-ik részt :3 Csak nektek, persze azért a légyirtóval a kezemben állok készenlétben az én kis támadóim ellen... 
Amit tudnotok kell, mielőtt még meglepődnétek, igen, az írásmódom egy kicsit változott, hála a climbingthewalls blogomnak.
Én erről nem nagyon tehetek, teljesen más a történet, a karakterek, nekem meg alkalmazkodnom kell. 
Ja és még valami: szeretném ha kommentár formájában leírnátok, mi a véleményetek erről a blogról, mi az, ami késztet arra, hogy újra és újra elolvassátok a részeket. Nagyon hálás lennék ezért. 
Bocsi a rövid és unalmas részért, de be kell lendülnöm még.
Jó olvasást ♥ 




Az ölembe fektetett gitárt hangolgattam, amivel erőszeretettel szokott Louis rockeresdit játszani, aminek általában az a vége, hogy újra kell húroznom szerencsétlen hangszert.

A turnébuszban ültünk mindannyian, elhagyva a negyedik fellépőhelyünket. A fiúk, Regi, Ádám és én. El sem tudtam képzelni, mi fog rám várni a következőkben. Csak találgatni tudtam, miszerint majd jó lesz minden, megfogok érteni mindent, és ez a kis kiruccanás majd valahogy beolvaszt a többiek közé. Tudom, múló dolog minden, de azért, ha az ember elől titkolnak valamit, eléggé aggasztó. Én már csak tudom .
- Nessa, anyud keres - nyújtotta felém hirtelen Harry a telefonját.
- Édes istenem, de jó, hogy hallom a hangod. Ugye még élsz?! - kétségbeesetten, szinte már hisztérikázott anya.
- Nem, elütött a busz - forgattam a szemeimet, mire Harry mosolyogva megrázta a fejét.
- Édes lányom, ezzel nem illik szórakozni - váltott át komolyabb hangra.
- Nyugi, élek még, minden rendben, körülbelül fél órája hagytuk el Manchestert. Most majd Boltonban éjszakázunk, holnap este pedig ott is lesz koncert.
- Láttam a videókat - éreztem, ahogy elmosolyodik. - Istenem, el sem tudod képzelni, milyen büszke vagyok most rád!
- Én is magamra - vigyorogtam. Hirtelen valami csörrenést hallottam.
- Nessa, segíts - hallottam Harry hangját pár másodperccel később, aki Louis vérző kezét próbálta megmosni.
- Azt hiszem, most mennem kell, mert lassan már Louis lesz az, aki nem fog élni - nevettem.
- Rendben. Vigyázz magadra, szeretlek.
- Oké, szia Anyu - köszöntem el, és gyorsan letettem a telefont, zsebre vágtam, majd gyorsan a fiú megmentésére siettem.

- Komolyan nem hiszem el... - Éppen Lou sebeit fertőtlenítettem, és hitetlenül hallgattam a beszámolóját.
- Nem értem. Miért tartasz magadnál bicskát? - kérdezte Niall.
- Szerintem ő maga se tudja - morgott, szokásához híven Adam.
- Szerintem meg senki nem kíváncsi rád - vágott vissza Harry. Ja, igen. Elfelejtettem megemlíteni, hogy a két hét alatt folyamatosan egymás vérét szívták, ami már mindannyiunkat untatott.
- Szerintem meg befejezhetnétek - szólaltam fel én is az ügy érdekében.
- Szerintem ez nem a te dolgod - nézett rám szúrós tekintettel Adam.
- Szerintem mind a hárman befoghatjátok végre - vágódott közénk Regi is.
- Szerintem kell nekem egy tükör - indult el a tőlünk legtávolabb eső pont felé Zayn. Szemmel láthatóan menekült. Nem csodálom, eléggé megfagyott körülöttünk a levegő.
- Szerintem én éhes vagyok - követte Niall barátját.
- Szerintem elállt már a vérzésem. Mentem - állt fel kezeit felemelve Louis, majd ő is arrébb állt.
Harry mérges pillantásokat lövellt Adam felé, aki úgy látszik, megelégelte.
- Na, mi van? Nem tudod elfogadni a tényt, hogy még egy ideig boldogítalak titeket? - kezdett elfajulni a dolog.
- Te meg azt nem vagy képes elfogadni, hogy Nessa velem jár... - zsörtölődött Harry.
- Ácsi! Most minek kell engem is bekavarni? - fordultam a két srác felé, mire a göndör hajú megragadta a karom.
- Tanulj meg veszteni végre - húzott el Harry, majd Adam megadta a végszót, de azt inkább felém intézte.
- Ne dőlj be neki, Nessa. Nagyon megfogod járni. A sors az sors. Nem tudsz ellene tenni, igaz, Harry? - szemeiben felcsillant valami. Valami olyan, ami azt sejteti, hogy tartogat még meglepetéseket, és nála van az ütőkártya.
Harryben megfagyott a vér is, legalábbis a reakciójából ezt lehetett levenni. Megszorította a karomat, majd újra Adam felé fordult, de nem nézett rá.
- Nem tudok semmit sem tenni, igazad van. - Hangja halk volt, és éreztem, hogy tart valamitől. - De én menekülni akarok - felemelte fejét, és egyenesen a srác szemeiben nézett. - És nem te fogsz megállítani. Ezt mindketten tudjuk.
Ha eddig nem hittem azt, hogy kívülálló vagyok, akkor most aztán végleg sikerült elhitetniük velem, hogy két külön világban élünk, és én az övékébe soha nem fogok beletartozni. Kezemet kirántottam Harry szorításából, és ott hagytam őket, miközben imádkoztam azért, hogy mihamarabb odaérjünk a hotelbe.

A szobafelosztás egyszerűen nézett ki. A hat srác együtt, Regi meg én egy szomszédos szobában. Miután lefürödtünk, fáradtan esett be barátnőm az ágyba. Én csak leültem az ágy szélére, és látványosan kezdtem szenvedni. Sóhajtoztam, a telefonomat bámultam, kinéztem az ablakon, és a többi cseles trükkömet bevetve próbáltam felhívni Regi figyelmét.
- Látom, van valami baj. Mesélj. - Végre. Azt hittem egész éjszaka meresztenem kell a szemeimet mindenfelé.
- Egyértelműen a fő bajom Harry és Adam. Egyszerűen nem vágom, mi van közöttük, ráadásul ma felvillantak bennem azok a pillanatok, mikor szó szerint megtiltottad, hogy szerelmes legyek Adambe, aztán még figyelmeztetett is arra, hogy vigyázzak Harryvel, és ezt még tetőzte a mai nap is.
- Tudom, nem ilyen tanácsot vársz tőlem, de beszélj Harryvel. Mondd meg neki, hogy téged ez aggaszt, szeretnéd tudni, mi ez az egész. Veszteni semmit nem veszthetsz - mosolygott biztatóan felém.
- Holnap letámadom - sóhajtottam. - Jó éjt - mondtam, és a beledőltem az ágyba.

27 megjegyzés:

  1. jeeee!! új réééész!!!! :DD am majd kiderül, h az előző részben Regi mire utalt? (valami olyasmi volt, h Harry mindent miatta tett) :)))

    VálaszTörlés
  2. iloveonedirection2012. június 23. 8:24

    szia:D
    elmondhatatlan érzés,hogy milyen újra olvasni a történetedet!:) Engem nem zavar ha egy kicsit változik(változott) az írásmódod, mert nekem tetszik (a climbingthewalls.os sztorid is) de remélem,hogy harry és nessa története nem megy át olyan miás és harrys-be:D ugye nem fog?:O:))
    jajj nagyon tetszik!♥ jlgnlbdfgdfjl kb ilyen hangulatba vagyok!:):) siess a következő résszel!;) igaz,hogy most nem leszek egy hétig, de majd utána megírom a véleményem...mire hazaérek sok új részhez tudjak ám komizni^^
    puszi♥
    u.i.:bocsi a novelláért
    u.i.2.: siess a köviveeeel!:D
    u.i.3:tudtad, hogy ez a kedven blogom? xd:D:D:D:D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kedves iloveonedirection... :)) ha azt mondom aranka akkor minden világos ugye? :D

      Törlés
    2. iloveonedirection2012. június 23. 13:24

      XDDDDD

      Törlés
  3. nagyonjó! :) én most nemrég olvastam el az egész történetet, vagyis ami eddig fent van, és én is bátran állíthatom, h még a réginél is jobb lett az írási technikád ;D
    csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  4. ááááá véégre új rész! amikor megláttam hogy 22. rész elkezdtem ugrándozni a szobában ... áá senki nem nézett hülyének a családból de mindegy :D igazából nem tudom mi az ami konkrétan tetszik a blogodban ... az írás technikád, az egész történet meg a szereplők... szóval úgy minden együtt! :D csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  5. jajajajjajajjjj olyan boldog voltam, mikor megláttam, hogy új rész *-*
    jajj végre már annyira nagyon vártam.. tetszik ez a titokzatosság, és furdal a kíváncsiság, hogy mi lehet ez az egész.. remélem gyakran lesznek új részek, mert nagyon szeretem a blogot, fantasztikus történetet, a fantasztikus írójával együtt♥ és tetszik az új írás módod.;3 még jobb mint a régi, pedig az is hihetetlenül jó.

    bius.

    VálaszTörlés
  6. Úristen. :) Majd' kiugrottam a bőrömből, mikor írtál üzit, hogy újra megnyitottad a blogodat! :) Annyira, de annyira örültem. Nagyon szeretem a blogot, és imádtam ezt a részt is. Nagyon jó lett és izgalmas. Kíváncsi vagyok, mi az, amit Nessának nem mondanak el a fiúk. O_o

    Na, a lényeg: IMÁDTAM ÉS SIESS A FOLYTATÁSSAL.♥

    ; XO, Regi

    VálaszTörlés
  7. isteneeem..dejóó új rész :D:D annyira megörültem amikor megláttam :D♥
    kíváncsi vagyok a folytatásra de nagyon...kérlek siess!!:)♥♥

    VálaszTörlés
  8. wááááááááááááááááááááágmeklnbkj dkjnbadjfnbadjngbad ááá nem néz anya hülyének ...kicsit se :D:D végre újra kinyitottál!♥
    légyszi siess a következő fejezettel mert belehalok ha nem hozod :o:||
    puszi<3

    VálaszTörlés
  9. mikor hozod a következőt?:o lécciiii siesssss!

    VálaszTörlés
  10. juppíí:D tetszik az írásmódod!:D csak így tovább! :D hamar hozd a következő fejezetet!^^

    VálaszTörlés
  11. mikor lesz új rész ? :$

    VálaszTörlés
  12. siess mert kezdek bedilizni :DDD♥

    VálaszTörlés
  13. szia!
    mikorra hozod a kövit? lécccci siess mert nagyon jó volt!
    üdv.: dorina

    VálaszTörlés
  14. Szia, nagyon jó a blog, de hozhatnád a következőt már!

    VálaszTörlés
  15. Szia. Nagyon tetszett a resz orulok h visszatertel :)) de mar nagyon regen volt resz :( legyszi siess <3

    VálaszTörlés
  16. Sajnálom, hogy még most se hoztam részt, de hát nyár van, nem nagyon vagyok itthon, vagy ha itthon vagyok, akkor sem pont a rész írásával törődöm. Sajnálom.

    VálaszTörlés
  17. iloveonedirection2012. augusztus 9. 0:49

    örülök, hogy válaszoltál! :) így legalább tudjuk, hogy még "élsz" :DD de ugye folytatni fogod ezt a blogot? :o:$

    VálaszTörlés
  18. igen, valószínűleg folytatom még :DD

    VálaszTörlés
  19. szia!
    nagyon tetszik a történeted! de kérlek siess a következő résszel, mert már nembírom kivárni...♥
    xx

    VálaszTörlés
  20. mikor jön a kövi? már nagyon rég nem volt :((

    VálaszTörlés
  21. ugye folytatni fogod még ? :// ez a kedvenc blogom..

    VálaszTörlés
  22. kérlek adj valami jelet:|!:'(((( és folytasd:((((♥

    VálaszTörlés
  23. :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  24. KÖNYÖRGÖM ÍRJ VALAMIT, HOGY MI VAN EZZEL A TÖRTÉNETTEL!! :(

    VálaszTörlés