2011. november 12., szombat

Átköltöztem!

Ez elmúlt napokban hiba történt a freeblogban, aminek következtében csak öt bejegyzés maradt meg a blogomban, a többi elveszett... Így hát a tárolt változatból lementegettem a dolgokat, és ide majd át fogom másolni őket. Persze a sok sok kommentem is eltűnt, így ne csodálkozzatok, ha nem láttok egyet se a bejegyzéseim alatt... Komolyan mondom, majdnem agyvérzést kaptam, mikor megláttam mi történt :D 
Persze nem ez az első, hogy ilyen történik -.- De az eddigiekkel ellentétben csak most lettem olyan dühös, hogy rögtön új blogot nyitottam a történetnek! Szóval innentől kezdve ezen a címen, itt, ezen a blogon olvashatjátok a részeket! Ne haragudjatok a kellemetlenségekért :/ 

próbálom alakítgatni a blogot, Sweet Truth-hoz méltóan :) 
xoxo ♥ :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése