2011. december 28., szerda

SZÜNET!

Nagyon, nagyon, de nagyon sajnálom, hogy ezzel állok most elétek...
Sok megválaszolatlan kérdésre keresem most a választ, ahogy ezt írom nektek...
Hogy miért is nem vagyok képes egy elkezdett munkámat soha befejezni? 
Hogy miért nem vagyok képes megbirkózni azokkal a feladatokkal, amiket az élet ró rám? 
Miért nem vagyok képes végre szünet nélkül végigírni egy blogot? 
Szánalmas vagyok néha... De tényleg...
Bevallom, semmiféle köret nélkül, hogy igen, nem vagyok képes írni a blogot!
Ez már vagy a 20.-ik blogom, ahol szünetet tartok, de sok esetben a vége bezárás lett.
Nézzetek nyugodtan lesajnálóan, megérdemlem! Hiszen nem vagyok képes a suli mellett még írni ezt a blogot se... Ha most sajnáltatni akarnám magam, biztosan jönnék azzal a dumával, hogy "nyolcadikos vagyok, sok a dolgom". Tény, hogy rohadt sok dolgom van, de nem számítottam volna arra, hogy a sok tehertől egyszer térde esek...  Nagyon sajnálom, nem vagyok képes jelenleg írni ezt a történetet! 
És azt is sajnálom, hogy a special rész sem érkezett meg,  de technikai problémáim adódtak, amiért kibaszott mérges vagyok, de ejtsük a témát. 
A lényeg az, hogy ha minden felhajtásnak vége, akkor február végén jönni fogok! Ígérem! :)
Még egyszer, gomensai (japán szó, jelentése: sajnálom) ! 
Sok jót kívánok előre is 2012-re! :) 
♥ 

4 megjegyzés:

  1. Remélem,hogy ezt a blogot nem hagyod abba..:))

    VálaszTörlés
  2. juuj :(( pedigg annyira imádom ezt a blogot:D a kedvenceem♥

    VálaszTörlés
  3. és mikor várható a folytatás...? :(

    VálaszTörlés
  4. http://www.facebook.com/pages/Wandaa/170210346381843 <- itt frisseket találhattok rólam és a blogjaimról! (: *wanduss vagyok, csak lusta vagyok belépni a fiókomba:D*

    VálaszTörlés