2012. május 1., kedd

Már megint...

Aj, istenem... Év vége a mi sulinkban egyet jelent egy rohadt nagy felhajtással. Év végi vizsgák lehetetlennek tűnő anyagokból, amik valóban azok, mindenféle rendezvény, DÖK-ös cucc, és sorolhatnám még. Ezzel a bloggal mindig is hadilábon álltam, mert nagyon oda kell rá figyelnem, milyen részt írok. Jelenleg időhiányban szenvedek, megint(-.-), ezért nem akarok összecsapott munkát kiadni a kezemből, ami bár lehet tetszik nektek, azért mégsem tenném ki jó szívvel. Szóval szünet van most a blogban, de nyáron, mikor végre vége mindennek, újraindítom! :) Addig sem maradtok Harrys blog nélkül, ugyanis már egy hónapja elkezdtem egy újat - amit úgy terveztem párhuzamban írok ezzel, de hát nem így lett -, szóval lessetek be ;)
http://climbingthewalls.blog.neon.hu/ <- ami különleges ebben, hogy rövid részek vannak és Harry szemszögéből :D juhú :D Na, mindenkinek kitartást a suliban, már csak kicsi van hátra :) Engem pedig elértek bármikor a másik blogban.
Puszi és élvezzétek a jó időt ♥ 

10 megjegyzés:

  1. juhuu,,de jó,hogy jelentkeztél:)szíves örömest olvasom majd a másik blogodat:)már várom,hogy folytasd ezt is:) és hajrá a suliba,abszolut együtt tudok érezni haha xX

    VálaszTörlés
  2. Ez aaaaaaaaaaz :DDDDD meretetlenul boldg vagyok :))))) olyan jo h ujra jelentkeztel :)))) es barmennyit varnek az uj reszre..ajj de jooo*-* most tokre happy lettem ..:] mindennap beneztem ide hatha van valami es vegre aaaa dejo aa bocsi amint latod hulyet kaptam..persue jo ertelembe :-$ :"D na akkor indulas a masik bloodra persze nyarig meg sztem 100szor elolvasom ujraezt a sztorit is:D
    u.i. Jupiiiiiiii :D

    VálaszTörlés
  3. örülök hogy megint jelentkeztél! nagyon várom már a folytatást!♥ a másik blogod is nagyon szupi! ügyes vagy!;D

    VálaszTörlés
  4. Yaaaaay! xddd♥ tök jó hogy újra jelentkeztél:) ahogy már előttem is írták páran..:"D nagyon várom a folytatást...de azt hiszem megéri rá várni! ;)) nagyon jó ez a sztori.az egyik kedvencem! de a másik blogod is nagyon jó!♥

    VálaszTörlés
  5. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥:))

    VálaszTörlés
  6. jujjj de jó*____* annyira jó h megint jelentkeztél! belebetegedtem már abba hogy nem tudtam h mivan veled :$ tudod ez a kedvenc blogom és azt hittem, hogy abba fogod hagyni.:oo de most megnyugodtam :D igaz hogy várhatok kb még másfél hónapot..de az sem érdekel mert tudom hogy folytatni fogod!♥
    u.i.:puszi!:)) IMÁDLAAAK!♥♥:$$

    VálaszTörlés
  7. onedirectionfan1010102012. május 7. 4:46

    ezazzzz :D végre jelentkeztél :'))
    nagyon örülök hogy majd folytatod a blogot..csak ejj de sokat kell még nyárig várni DE kibírjuk..ugye?! :DDDD
    puszi♥♥

    VálaszTörlés
  8. köszönöm istenem! :DDDD örülök h jelentkeztél!:DDD♥
    már nagyon várom a nyarat:DDD jujj új részek lesznek harry meg nessza visszatérnek a nyáron..:DD bocsi de ilyenkor mindig meghülyülök, mert túl izgatott leszek XDDD
    csók.♥

    VálaszTörlés
  9. úristen, el nem tudjátok képzelni, milyen jó érzés ezeket a komikat olvasni:) ígérem, amint vége lesz a vizsgáimnak, előreláthatólag június 4.-én, félrevágom a sulis cuccaimat egy poros kis sarokba, és az ölembe véve a laptopomat, újra visszahozom Nesszát és Harry-t ! :) ♥ addig is legyetek jók, és olvassátok a másik blogot. puszi ♥

    ps.: nem volt időm bejelentkezni, azért írok így. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áááááááááááááááááááááááááááááááá :DDD most sikítok :DDD ez a kedvenc fanfictionom :33 annyira magával ragadott! :D imádom♥ szorítok a vizsgáidhoz;):DDD jajj de jó...megőrülök ilyenkor vagyis bezsongok, de jó értelemben xd :DDDD
      anyám tiszta hülyének néz hogy vigyorgok mint egy hülye a gép előtt xdd:DDD
      puszi♥♥

      Törlés