2011. november 12., szombat

2.rész - 'Csak nem olyan nagy dolog' ( 2011. júl. 27. 21:32 )

heyho.:D itt a második rész. szintén, mint az elsőnél, kicsit javítgattam. ettől függetlenül nekem még száraz :S de ígérem fel lesz pörgetve majd! :) véleményt kérek.:D jóolvasást. puszi♥

- Sziasztok! – köszöntem el az osztálytársaimtól, és már léptem is ki a kapun.
Hazafele menet sok minden járt az eszem… Például „Harry”-n. Körülbelül két hónapja ismerem őt, igaz hogy csak interneten keresztül, de rá lehet fogni, hogy barátok vagyunk. Ő egész jól ismer már, én meg alig, ő látott rólam képeket, én meg nem! Annyira kíváncsi vagyok! Vajon hogy nézhet ki? Szőke, vagy barna a haja? Esetleg fekete? Festeti? És milyen színűek a szemei? Magas vagy alacsony?  Rengeteg megválaszolatlan kérdés kering a fejemben, amikre még ma választ akarok kapni!
Ahogy hazaértem, irtó gyorsan megtanultam és siettem a laptophoz. Bekapcsoltam, felmentem facebook-ra, és írtam az üzenőfalára.
"te harry...van msn-ed?vagy képed magadról?"
Vártam 5 percet, de semmi... Gondoltam addig kimegyek a konyhába és eszek valamit.
- Anya. Van valami kaja? - kérdeztem, és bekukkantottam a hűtőbe.
- Ha vársz 15 percet akkor lesz pizza. - mondta miközben az új sütőnkkel bajlódott. Kezdem megkedvelni ezt a ’korábban jövök haza’ helyzetet!
- Oké. Addig megfürdök. – jelentettem ki, majd elindultam vissza a szobámba..
Fogtam magam és egy törülköző kíséretében elmentem fürdeni. Először is belenéztem a tükörbe, és a frufrum kósza tincseit félretűztem egy hullámcsattal. Utálom az oldal frufrut!
Fogtam a sminklemosót és leszedtem a szempillaspirált és púdert az arcomról.
Nem szeretem magam agyon sminkelni, de a lábamat nem teszem ki úgy, ha nem vagyok ki szempillaspirálozva. Nagyon kicsi szemeim vannak, ezért ahhoz, hogy lássák az emberek a szememet, ki kell emelni valamivel.
Nagy nehezen ezzel is megszenvedtem, majd két perc alatt letusoltam.
Felkaptam egy zöld melegítő gatyát, meg egy zöld pólót.
Addigra a sonkás-sajtos házi pizza is kész lett, így egyből a konyhába mentem.
Bő fél óra alatt megkajáltam, és mentem is a szobába. Gyorsan bevágtam a holnapi cuccokat a táskámba, majd végül levágódtam a gép elé.
Az elmúlt majdnem 1 órában rengeteg értesítés jött „Harry”-től, főleg olyanok, amikben hozzászólt az állapotomhoz.
"van de nem használom"- olvastam az elsőt
"képem sincs magamról. nem szeretem magam fényképezni...mint te:P"
"itt vagy?"
"elnyelt a föld?:O"- ezen jót mosolyogtam.
Írtam is neki, hogy tudja, még élek.
"itt vagyok, élek és virulok, de ugye nem akarod hogy éhen haljak?...vacsiztam. te nagy ész:D"
"oké oké"- írta vissza
"amúgy visszatérve az előző dologra, azért kellene kép, hogy tudjam, hogy is nézel ki"- ezt már üzenetben írtam neki. Fogalmam sincs hogy miért, de valami azt súgta, hogy oda írjam inkább...
"értem... az msn is erre kellene?"
"ha van webkamerád, akkor igen:D"
"kamerám az van."
"hát akkor meg mire várunk??:D van kamerád, kamerázzunk! közben tudunk beszélgetni is, ha van mikrofonod! :D add az msn címedet! "
"nem is tudom..."  - írt öt perc után. Valószínűleg gondolkodott.
"ezen mit nem tudsz? :O"
"ok.. benne vagyok, de csak akkor ha tudsz titkot tartani!"
"oké.. de milyen titok?:D csak nem te vagy az igazi?:D haha. :)"
"nem! dehogy :D jó is lenne.:D akkor most nem gépeznék, hanem valahol a stúdióban dolgoznék;)"
"ígérem lakat lesz a számon;)"
"oké. akkor add meg az msn-ed és felveszlek:D"
Megadtam neki, és rá egy percre kiugrott a kis ablak, hogy bejelölt.
Le 'oké'-ztam
Rögtön rám is írt.
harry styles fan üzenete:
na akkor kezdjünk is bele. vagy hogy is mondjam. de tényleg tudsz titkot tartani? ez fontos, és bizalmas dolog!
nessza. üzenete:
igen, tudok titkot tartani!:) de nem értem, mi rajtad a nagy titok… csak nem olyan nagy dolog :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése