2011. november 12., szombat

3.rész - Naiv vagyok ( 2011. aug. 8. 15:15 )

heyho. nagyon sajnálom, hogy csak most hoztam a részt, de sok dolgom volt :) ennek ellenére, és Regi drága unszolására feldobtam a third részt is :D szeretném ha kommentálnátok! :) kicsit más mint az előző rész, és már itt kezd kibontakozni a változás :) jó olvasást. xo. ♥


harry styles fan üzenete:
én megbízok benned!!!! Tényleg! ugye tudod és nem fogsz ezzel visszaélni?!
nessza. üzenete:
igen igen:D de kérlek most már kapcsold be a kamerát! Tűkön ülök már!:D
harry styles fan üzenete:
rendben! de tényleg SENKINEK ne mond el ezt!!
Írta az utolsó szavakat is, majd felkért kamra. Elfogadtam és izgatottan meredtem a képernyőre, és vártam, míg betölt.
Addig azok a kérdések, amik megbombázták az agyamat délután, újra előbújtak, és még kíváncsibbá tettek. A másodpercek szinte éveknek tűntek, olyan lassan teltek…
'Vajon helyes? Vagy ronda? Hasonlít Harry-re?'- és a hasonló bugyuta kérdések csak úgy zakatoltak a fejemben.
Szívem egyre jobban elkezdett verni, és izzadt a kezem. Nem tudom miért tört rám ez az izgulós feeling, de mintha éreztem volna előre, hogy majd pár másodperc múlva kit látok a kamerában. Biztosan megőrültem.
....És végre betöltött.
nesszaüzenete:
harry. te ennyire sötét vagy? :D - írtam neki, mivel a kamerája semmit nem mutatott a nagy feketeségen kívül, de lehet hogy csak letakarta. Bár nem értem minek húzza az időt! Nem tök mindegy hogy néz ki? Mit kell titkolnia?! Furcsa egy srác…
harry styles fan üzenete:
kérlek! ne lepődj meg, ne kürtöld szét senkinek, sőt! még szót se ejts erről a dologról soha, senkinek!- lassabban írt, mint általában, így valószínűleg egyik kezével letakarta a kamerát.
nesszaüzenete:
Ennyire nem bízol meg bennem? :) megígértem hogy csöndben maradok, csak mutasd már magadat!!
És igen, jól gondoltam! Takart. Fentről lefele tolta le a lapot, bár ha az volt, és ezzel egyetemben egyre többet is láttam.
Először a haját láttam meg.
Tökre meglepődtem, mert göndör haja volt... Olyasmi, mint Harry-é. Lehet hasonlít rá! Tök jó! Lehet hogy van egy saját ’Harry Styles’-om!
nessza. üzenete:
Tisztára, mint Harry :DD - írtam, mire a lapot lentebb csúsztatta
Most már a szemeit is láttam… Anyám! Olyan gyönyörű zöld szemei vannak! Mindig is imádtam a zöld szemeket, rabul ejtenek, ráadásul az ő szemei olyan, hogy is mondjam, sokatmondóak!
nesszaüzenete:
szerelmes lettem a szemeidbe :)
Nem válaszolt, hanem lentebb húzta a papírt, és végül lerántotta a kameráról.
Rögtön kipattantak a szemeim! Egy halk ’te jó ég’ hagyta el a ajkaimat, és kezemet rögtön számra tapasztottam.
Szívem egyre hevesebben vert, és azt hittem elsikítom magam! Emellett meglepődtem is...hirtelen azt se tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek! Tényleg van egy külön bejáratú Harry-m!
nesszaüzenete:
omg! Harry! ugye tudod hogy totál hasonlítasz az igazi Harry Styles-ra? :O nagyon komoly :'D - komolyan...kiköpött Harry. Ha látnátok! Ugyanolyan haj, a szeme, az arca, a szája… Harry imitátor!
Erre Harry elnevette magát (még a nevetése is hasonlít az igazira!), és mosolyogva írt.
harry styles fan üzenete:
haha:D látom még nem fogtad fel! :) bár kétséget kizárólag irtó aranyos vagy, mikor meglepődsz :)
nesszaüzenete:
hmm?:O mit kéne felfognom?:D
harry styles fan üzenete:
ok. Akkor hát segítek. :)
nesszaüzenete:
de mit is kéne titkolnom?:| tök jó dolog szerintem hogy hasonlítasz egy énekesre! Talán ha töltenél fel videókat youtube-ra, még híres is lennél! :O :D – írtam, mire ’Harry’ felsóhajtott. Ráadásul az msn nevét is megváltoztatta!
harry üzenete:
hülyén jönne ki, hogyha saját magamra hasonlítanék, nem de?:)

Hogy mi? ’Ráadásul hülyén jönne ki, hogyha saját magamra hasonlítanék’ ? Csak nem… NEM! Szórakozik velem! Igen, biztosan! Ő… Ő nem lehet az igazi! Nem az! Csak egy egyszerű hasonmás, aki kihasználja az alkalmat, és átver! Bevallom, egy pillanatra el is hittem, hogy ő tényleg Harry, de szimplán csak naiv vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése