2011. november 12., szombat

4.rész - Az ütő kétszer is megállt bennem ( 2011. aug. 12. 14:29 )

heyho:) itt a negyedik rész!! köszönöm az előző részekhez a komikat :D sokat jelent nekem ez, hogy a javított történetet is úgy szeretitek mint az eredetit *-* tudom, kicsit sem reális az egész történet, de mindig is álmodozó típus voltam, így ez tőlem megszokott :) ( ezt az új olvasóknak mondom xdd a régiek tudják :D )  jó olvasást;) xoxo♥

Az ütő meg állt bennem! Először csak néztem kikerekedett szemekkel, majd az előbbi üzenet, és Harry közt cikázott a tekintetem.
Nem hittem el! Hiszen mégis csak egy magyar lány vagyok, ő meg egy majdnem befutott híres angol banda tagja! Teljességgel lehetetlen!
Meg voltam győződve, hogy csak egy hasonmás!

nessza. üzenete:
ne hülyíts már! Tuti nem te vagy az! NEM lehetsz! Ő egy híresség! Csak egy hasonmás vagy! Haha:D - nem hittem el. Nagyon jó vicc csak! 
harry üzenete:
nem! nem viccelek! Nem kamu! De láthatod a saját két szemeddel! Ennyire lehetetlen volna?:) 
nessza. üzenete:
Igen, ennyire lehetetlen! :O gondolj már bele! Itt vagyok én, egy tök átlagos magyar lány, még a szüleim sem gazdagok, meg nem menedzserek, meg semmi érdekes. Erre facebookon összeismerkedem egy sráccal, aki Harry Styles fan, de kiderül, hogy ő az igazi! :|

harry üzenete:
nem te mondtad egyszer, hogy ’nem lehetetlen, csak furcsa’ ? :D 

Annak ellenére, hogy a totál hülye osztálytársam jelentette ki ezt a mondatod, elgondolkoztam. Vajon tényleg lehetséges ez? Végül is elég sokan vannak fent facebookon! Én viszem csak túlzásba? Akkor is! Olyan hihetetlen! Jogosan gondolom ezt, nem de?

nessza. üzenete:
oké. mivel tudod bizonyítani hogy te vagy az igazi???? - küldtem neki, mire ő felemelt valami kis szerkentyűt.

harry üzenete:
valahogy számítottam rá, hogy nem hiszed el mindezt, ezért előre kiterveltem a következőt. beszélgetünk egyet mikrofonon, persze ha neked van ;)

nesszaüzenete:
oké... de csak úgy szólok, elég furcsa angol akcentusom van, a német vérvonalaim révén :$
harry üzenete:
legfeljebb jót röhögök rajtad :D de akkor hajrááá, gyorsan, mert nem sokára mennem kell!! 


Gyorsan bedugtam a mikrofont a gépbe, majd felkértem.
Rögtön el is fogadta.

Kíváncsian vártam, hogy megszólaljon! Nagyon izgatott lettem, hiszen Harry az egyik legkedvencebb énekesem, és most pont vele készülök beszélgetni! Eszméletlen! 

- Szia Nessza.. - mondta a mikrofonba, mire én teljesen leblokkoltam!
- Te jó ég! - szólaltam meg két perc csend után. – Tényleg veled beszélek??
- Igen! Na most már hiszel nekem? - kérdezte, mire én lassan, de kissé még fél kómában bólogattam. - De kérlek! - emelte fel mutató ujját - Ezt ne mond el senkinek!!! Nagyon félek, mert ha ez kiderül, akkor biztosan agyon jelölnének facen!

Szemet forgatva bólogattam ismét.
- Figyelj! Bízhatsz bennem! – mosolyogtam – De nyugodtan mond el még ezerszer! – felnevettem – Amúgy meg, ha el is mondanám, nem hinnének nekem! Szóval nem kell aggódnod!
- Ez meg a másik! Félek, hogy totál hülyének néznének téged! És amit meséltél pár évfolyamtársadról, annak alapján aggódnék, mit terjesztgetnének rólad! – aggódna?
- Így is, úgy is hülyének tartanak, de tudod hogy nem izgat. – elmosolyodtam.
- Tudom, tudom! – elvigyorodott – És ha fogalmazhatok így, pont ez tetszik benned!

Beállt a csönd, legalábbis az én részemről, mivel Harry-nek fontos, telefon elintézendő dolga akadt. Addig, amíg ő telefonált, én fogtam magam, és odaálltam az ablakhoz.
Ha jobban belegondolok, szerencsés vagyok! Azért is, mert jóban vagyok Harry-vel, másrészt, mivel ha betöltöm a 16-ot, ami júliusban lesz, meg fognak érkezni a költözéshez szükséges papírok, és költözünk ki Londonba. Már évek óta el volt ez tervezve, de mivel az angoltudásom minimális volt, és a szüleim egyáltalán nem tudnak angolul, muszáj volt külön angolra járnom. A nyár elején megyek középfokú vizsgára, és július 22.-én már a repülőn fogunk ülni. Remélem lesz alkalmam, akár egy koncert keretein belül, vagy civilben az utcán, találkozni a bandával!
- Amúgy aranyos az akcentusod! – hallottam Harry hangját. Visszaültem a géphez.
- Köszi. Tudod anyai ágon a nagyszüleim németek, az apai nagymamám angol származású, a nagypapám pedig magyar. Így aztán elég furcsa akcentusom van! – mosolyogtam.
- Érdekes!
- Véletlenül nem akartok majd eljönni egyszer Magyarba? – elővettem a kiskutya szemeimet. – Bár mondjuk pár hónap múlva úgy is elköltözünk… - jegyeztem meg.
- Elköltöztök? – csodálkozott – Hova?
- Ki nem találod! – nevettem fel. – Tippelj!
- Hawaii? – vigyorgott
- Jó is lenne! – kuncogtam
- Akkor?
- UK. London. – mosolyogtam
- Tényleg?? – nézett a kamerába elkerekedett szemekkel – Akkor találkoznunk kell! Már a fiúk is kíváncsiak rád! – láthatólag bezsongott – Mikor költöztök?
- Júli 22. Előtte még lekell tennem a középfokú angolt. Meg a papírokat is meg kell várnunk. – húztam a számat – Én már mennék! Nagyon. – Várjál! Azt mondtad hogy a fiúk is kíváncsiak rám?? – meglepődtem.
- Igen! Liam, Louis, Zayn és Niall! – bólogatott
- Tudnak rólam? – csodálkoztam.
- Persze! Mikor először beszéltünk chaten, akkor pont velem voltak a srácok is!
- Na ne!! – szám elé kaptam a kezemet. – Komoly?
- Igen. – nevetett – Sőt! Most is itt vannak! – oldalra nézett, mire az én állam leesett, és mikor előléptek a srácok, az ütő megállt bennem!

7 megjegyzés:

  1. nagy gloria lola2012. június 10. 11:10

    oo d ejo neked!!és ez facebookon volt,vagy msn-en?, mindent el kell mesélned kérlek nessaa!! ha gondolod jelölj be fészen a nevem nagy gloria lola székesfehérváron lakom.kérem qa részleteket!4 olyan jo neked!!! :))) én már egy éve probálo mmegtalálni fészen meg a neten kapcsolatb akerülni vele de sehogyse megy!!!! nem kérem hogy segits,tudo mnem is tennéd egy idegen lánynak.13 éves vagyok.és kérlek jelölj be!!elöre is köszi

    VálaszTörlés
  2. kérllek ragálj nesaa!! :)

    VálaszTörlés
  3. szia nessa!
    Nagyon jó neked, hogy ez mind megtörtént veled. Nagyonnagyonagyonagyon....nagy rajongó vagyok, és ő a kedvencem...Jelölj be kérlek facebookon . név: Kisslalii Döni
    ha bejelöltél mesélj el mindent erről az egészről, hogy hol volt ez, és hogy hogy tudsz kapcsolatba lépni vele...kérlekszépen jelölj be. Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. légyszi válaszolj, és jelölj be Nessa!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Kérlek nessa reagálj valamit!!! :) :) :) :) :) :) kérlek szééépen :9 :) :) :) :) :)

    VálaszTörlés
  6. Szia nessa!
    Nagy rajongója vagyok az One Direction-nak.
    Jelölj be kérlek facebook-on. név: Boglárka Antal Ha ismerősök lettünk mesélj el mindent lécci.. Thanks.

    VálaszTörlés
  7. Mivel nagyon sok embert hívnak Boglárka Antal-nak ezért könnyeb lesz megkeresni ha tudod a becenevem: (Bodza)

    VálaszTörlés