2011. november 12., szombat

8.rész - Hugi (2011. szept. 3. 19:10 )

heyho beautiful people :D meghoztam a nyolcadik részt ;) igaz csak 9 komi jött az előzőhöz, de úgy éreztem most kivételt teszek és felteszem a következőt!:D előre is szeretném leszögezni, hogy örülök ha kéthetente fogok tudni részt hozni, a suli miatt.. :/ ja és ritkaszar* rész lett, de kell ilyen is ;)  de elég is a rizsából, tíz komi és hozom a következő részt, amilyen gyorsan csak tudom:Djóolvasást♥

Hipergyorsan felszáguldottam a lépcsőn, és irányba vettem a még teljesen be nem rendezett szobámat.
Kivágtam az ajtót, és átugorva a dobozokat, benyitottam a fürdőbe. Megmostam az arcomat, a hajamat megfésültem és egy gyors mozdulattal felkötöttem, majd a fogmosás után előszedtem egy fehér csőnadrágot, egy egyszerű fehér hosszú ujjút, és a marcipán színű kis oldaltáskámat az egyik dobozból.
- Kész is vagyok. - ugráltam le a lépcsőn teljes díszben. - Anya! Elmegyek a fiúkkal körbe nézni. - kiabáltam be a konyhában lévő anyunak, aki valószínűleg angoltudás hiányában odamenekült vendégeink elől.
- Rendben! 8-ra legyél itthon! - válaszolta röviden.
A fiúk értetlenül kapkodták a fejüket. Hol rám néztek, hol pedig a konyha irányába tekintettek.
- Mehetünk. - mosolyogtam.
- Végree.. - sóhajtott Louis.
- Hidd el, vannak olyan lányok, akiknek egy órába telik a reggeli készülődés! - kacsintottam, mire mindenki, Louis barátunk kivételével felnevetett.
Egy egy órás városnéző túra után betértünk egy kávézóba.
- Na és mesélj. - nézett rám kedvesen Niall, aki velem szemben ült Zayn és Louis társaságában.
- Miről? - kérdeztem, miközben elhelyezkedtem Harry és Liam között.
- Milyen volt repülni? Nem voltál rosszul? - vette át a szót Zayn.
- Kicsit paráztam az elején, de utána már tök jó volt! Szívesen repülnék még párszor. - mosolyogtam
- Sulit már megnézted? - érkezett a következő kérdésem Harrytől.
- Még nem... Azt hiszem a jövő héten megyünk még papírokat intézni, és akkor körbevezetnek.
- Amúgy tök szép a házatok. - jegyezte meg Liam
- Hú, meg nagyon nagy.. - áradoztam - A szobám akkora csak mint a régi lakásunk! - vigyorogtam
- És mondd, milyen London? - kérdezte Harry, és oldalbabökött
- Már most imádom! - teljesen bezsongtam, mire mindenki egy emberként nevetett fel.
Körülbelül másfél órát lehettünk a kávézóban, és az eleinte még feszült hangulatnak nyoma sem maradt.
- Na menjünk szerintem, mielőtt még a hangoskodásunk miatt kivágnak. - suttogtam a többieknek és már kaptam is fel a táskámat, mikor arra lettem figyelmes, hogy egy kéz megragadja a lábamat.
- Hééé!! - röhögtem, és Harry hátát kezdtem csapkodni, aki felkapott, és kirohant velem a kávézóból.
Láttam ahogy Liam gyorsan fizet, majd utánunk jön.
- Tegyél már le... - röhögtem, de már alig kaptam levegőt.
- Várj már.. Éppen menekülünk ha nem tűnt volna fel. - mondta halál komolyan, mire még jobban előtört belőlem a röhögés!

- Na végre már. - nevettem mikor letett a földre.
- Ugye tudjátok, hogy abba a kávézóba se megyünk többet? - kuncogott Niall
- Valahogy éreztem! - nevetett Harry is.

Kicsit még sétáltunk, beszélgettünk, majd egy játszótéren kötöttünk ki. Akkor még nem is sejtettem, hogy az a két hinta, amit Harryvel az első alkalommal letámadtunk, még mi mindennek lesz tanúja...
- Tudod, Nessza, te egy igazán értelmes ifjú hölgynek tűnsz... - élte bele magát teljesen a tanári szerepjátékába Louis, miközben mi már dőltünk a röhögéstől.
Annyira, de annyira jól éreztem maguk velem. És ez a Louis! Egyfolytában hülyült! De tényleg! Be nem áll a szája, csak dumál és dumál és dumál...
Liam eléggé visszahúzódó típus, de rendes gyerek. Bírom őt is.
Zayn az a tipikus szépfiú. Amikor sétáltunk a városban, legtöbbször őt támadták le a lányok. A legérdekesebb rajongó egy magyar csaj volt, név szerint Pesti Regi. Állítólag már évek óta kint él, mert már tizenéves kora óta tervezgette a költözést. E mellett nagyon jól beszél angolul, de persze magyarul is. Kedves csaj. Telószámot is cseréltünk, 'hátha összefutunk még' alapon.
Louis az örökös hangulatcsináló, és bolondgyerek. Egyfolytában a répáival jön, csak azt nem tudom, hogy hogyan kapcsolódik a teljesen más tartalmú témáinkhoz.. Na mindegy. Attól függetlenül szerintem ő vele lesz, Harryn kívül a legjobb kapcsolatom.
Niall egy irtó kedves srác, de ő is a visszahúzódóbb kategóriába tartozik. Azért remélem majd jobban megnyílik előttem egy kis idő után!
Na és Harry... Eszméletlen egy gyerek. A nap folyamán már hivatalosan is kinevezett húgává.  Így aztán most már én is a Styles család részét képezem! A családfától eltekintve Harry nagyon közvetlen, vicces, és figyelmes srác. Mellette tényleg önmagam vagyok. Ha valami irtó nagy cikis dolgot csinálok, akkor is csak röhög, majd elmosolyodva megveregeti a hátamat. Nagyon szeretem, de csak mint egy igaz barátot!
- Louis, könyörgöm, állj.. állj le! - röhögött Zayn, és már a földön fetrengett, mikor hirtelen Harry meglökte a hintámat - véletlenül - és leborultam róla, mire mindenkiből előtört, még az eddiginél is nagyobb röhögés. Már szenvedtünk, alig kaptunk levegőt!
- Ne máááár.. Nessza.. - vihogott mellettem Harry, a helyett hogy segített volna.


- Köszönöm hogy megmutatták Londont. Élveztem. - mosolyogtam.
Már hazafelé sétáltunk London utcáin.
- Nagyon szívesen. - válaszolta a mellettem sétáló Harry.
- Máskor is.. - tette hozzá a szerepjátékából ki nem esve Louis. Felkuncogtam.
- Máskor is.. - ismételtem mosolyogva

A házunkhoz érve mindenkit jó szorosan megöleltem, Zayntől és Harrytől még egy nagy cuppanós puszit is kaptam, mondván hogy cukinak találnak.
- Sziasztok. - integettem az ajtóból, majd mikor eltűntek az utca végén, beléptem a házba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése